Obchodní a kulturní specifika Irska – Tereza Visingerová
Tereza Visingerová
Bachelor's thesis
Obchodní a kulturní specifika Irska
Business and Cultural Specifics of Ireland
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat obchodní a kulturní specifika Irska. První kapitola je věnována obecné charakteristice země, obsahuje přehled o geografii, historii, politické situaci, obyvatelstvu, členství Irska v mezinárodních organizacích a ekonomické situaci. Druhá kapitola pojednává o kulturních aspektech Irska v návaznosti na kulturní dimenze Geerta Hofstedeho. Dále se kapitola věnuje …viacAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to characterise business and cultural specifics of Ireland. The first chapter deals with the general characteristics of Ireland, it includes information about geography, history, political situation, residents, membership in international organisations and economic situation. The second chapter introduces cultural aspects of Ireland connected with the cultural dimensions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72434
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedúci: Františka Müllerová
- Oponent: Eva Křenková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72434
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19 and international business negotiation tendencies of Negotiators: A comparative study of face-to-face negotiation versus video negotiation
Niko August Nyman -
Linguistic Means in Business Negotiation
Hana ŘIČÁNKOVÁ -
Strategies and Tactics of Effective Business Negotiation
Martina KOLMAČKOVÁ -
Cross - cultural differences in business negotiation process: Case study Russia, China, USA.
Veronika Makarenko -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Nikola Pikhartová -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Eliška Divišová -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Věroslav Ježek -
Vliv kulturních specifik na mezinárodní obchodní jednání. Čínské obchodní jednání
Jitka Odehnalová