Analýza vybraného faktoru podnikového okolí – Zdeněk Píša
Zdeněk Píša
Bachelor's thesis
Analýza vybraného faktoru podnikového okolí
Analysis of the Selected Factor of Enterprise Environment
Anotácia:
Cílem této práce je analyzovat vybraný politicko-právní faktor podnikového okolí týkající se nezaměstnanosti osob v České republice a Evropské unii a rozebrat postupy a opatření, která vedou ke zvyšování zaměstnanosti. Dílčím cílem je shrnout a utřídit poznatky, které souvisí s podnikovým okolím. V úvodu práce jsou podrobně rozebrány jednotlivé faktory okolí podniku. Dále je práce zaměřena na analýzu …viacAbstract:
Focus of this bachelor thesis is the analysis of selected political and legal factors of the corporate environment concerning unemployment in The Czech Republic and European Union. Analysis of problems and possible actions that lead to employment increase are presented. Partial objective of the work is to summarize and organize the knowledge that relates to enterprise environment. Individual factors …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36616
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedúci: Jiří Dvořáček
- Oponent: Otakar Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36616
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Strategická analýza a návrh strategie lyžařského střediska
Milan Vdovec -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Žaneta Bartušková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Filip Čaniga -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Dominika Ješová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Monika Fučíková