První dny ve výchovném ústavu. Proces adaptace očima dívek. – Bc. Lucie Novotná
Bc. Lucie Novotná
Bachelor's thesis
První dny ve výchovném ústavu. Proces adaptace očima dívek.
First days in a youth detention center. The adaptation process through the eyes of the girls.
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem První dny ve výchovném ústavu: Proces adaptace očima dívek se zaměřuje na popis prvotní adaptace v dívčím výchovném ústavu, a to z pohledu samotných klientek zde umístěných. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Teoretická část práce se věnuje popisu adaptace v období adolescence, zaměřuje se také na klienty výchovných ústavů, jejich charakteristiku …moreAbstract:
The thesis with the title First days in a youth detention center: The adaptation process through the eyes of girls focuses on a description of the first adaptation in the girls’ youth detention center from the point of view of the clients who are placed there. The thesis is divided into two parts, the theoretical one and the empirical one. The theoretical part deals with the adaptation in the adolescence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/y3cqa/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2019
- Supervisor: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Social Education and Counselling
Theses on a related topic
-
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Úzkostná porucha jako rizikový faktor pro rozvoj poruchy chování a emocí u dětí a mládeže
Michaela Bartošíková -
Využití a vliv arteterapie při reedukaci poruch chování a emocí
Klára Benešová -
Poruchy chování a emocí a intervence u žáků 6-11 let
Eva BASLEROVÁ -
Vztah sebesoucitu a studu v regulaci emocí a etiologii depresivních poruch
Pavel Kadlečík -
Vliv vrstevnické skupiny na chování dospívajících
Julie Hlavenková -
Mimoškolní výchova dívek s nařízenou ústavní výchovou ve výchovném ústavu Černovice
Marcela ŠTEFLOVÁ