Bc. Žaneta Konečná
Master's thesis
Tvorba značky
The Brand Building
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby značky v rámci marketingových komu-nikací. V teoretické části práce se autorka zabývá významem a funkcí značky a rozebírá zá-kladní východiska pro tvorbu značky. V praktické části poté charakterizuje vybranou firmu z hlediska prvků značky, cílové skupiny a komunikace konkurence. Pozornost je věnována kvalitativním rozhovorům s cílovou skupi-nou, kde …moreAbstract:
This diploma's thesis concerns building a brand in the context of marketing communications. In the theoretical part, the author deals with the theoretical aspects of brand's meaning and its functions and formulates the basic theory of brand building. In the practical part, the author characterize a particular company its brand's aspects, target group and competitors. Afterwards, the author does the …moreKeywords
tvorba značky brand building archetypy mise poslání vize architektura značky hodnoty claim logo naming marketingové komunikace interní branding konkurence positioning targeting segmentace zákazník výzkum kvalitativní rozhovor kvantitativní dotazování va-lue canvas proposition emoce touchpointy ton of voice persony strategie
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Konečná, Žaneta. Tvorba značky. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza a návrh zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Kroky Dobra z. s.
Alina Primakova -
Návrh marketingové komunikace e-shopu na trhu s léčivými produkty
Denisa Niedobová -
Návrh marketingové komunikace obce
Jakub Lukšík -
Strategické marketingové plánování
Růžena Nejedlá -
Návrh marketingové komunikace pro firmu se vzduchotechnikou
Nikol Müllerová -
Návrh marketingové komunikace v restauračním zařízení
Jakub Lukšík -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Komunikace neziskových organizací s médii
Jana Přibíková