Výuka anglického jazyka u dětí s lehkou mentální retardací – Kristýna SOCHOROVÁ
Kristýna SOCHOROVÁ
Bachelor's thesis
Výuka anglického jazyka u dětí s lehkou mentální retardací
Teaching English language for children with mild mental retardation
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá výukou anglického jazyka u dětí s lehkým mentálním postižením na druhém stupni základní školy. V dané problematice jsme se zaměřili především na vymezení lehké mentální retardace, klasifikaci, etiologii a specifika dětí, které mají tento typ postižení. V práci jsme se také soustředili na specifika výuky u těchto žáků. V praktické části jsme vytvořili kazuistiku žáka s lehkou …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on learning English language for children with mild mental retardation. We focus especially on definition of mild mental retardation, classification, etiology and features of children with this kind of disability. In this thesis, we also focus on features of teaching of children with this type of disability. In the practical part of this thesis we made a case report of pupil …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Vojtech Regec, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOCHOROVÁ, Kristýna. Výuka anglického jazyka u dětí s lehkou mentální retardací. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / SPP-AJ
Theses on a related topic
-
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová -
Význam ergoterapie u mentální retardace
Šárka MASTNÁ -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Výuková opora pro volbu povolání u žáků s lehkou mentální retardací
Michal Kuneš -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
Dana Kavanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights