Výuka anglického jazyka u dětí s lehkou mentální retardací – Kristýna SOCHOROVÁ
Kristýna SOCHOROVÁ
Bakalářská práce
Výuka anglického jazyka u dětí s lehkou mentální retardací
Teaching English language for children with mild mental retardation
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výukou anglického jazyka u dětí s lehkým mentálním postižením na druhém stupni základní školy. V dané problematice jsme se zaměřili především na vymezení lehké mentální retardace, klasifikaci, etiologii a specifika dětí, které mají tento typ postižení. V práci jsme se také soustředili na specifika výuky u těchto žáků. V praktické části jsme vytvořili kazuistiku žáka s lehkou …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on learning English language for children with mild mental retardation. We focus especially on definition of mild mental retardation, classification, etiology and features of children with this kind of disability. In this thesis, we also focus on features of teaching of children with this type of disability. In the practical part of this thesis we made a case report of pupil …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Vojtech Regec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOCHOROVÁ, Kristýna. Výuka anglického jazyka u dětí s lehkou mentální retardací. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová -
Význam ergoterapie u mentální retardace
Šárka MASTNÁ -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Výuková opora pro volbu povolání u žáků s lehkou mentální retardací
Michal Kuneš -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
Dana Kavanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva