Bc. Jan Pobořil

Diplomová práce

Marketingová Strategie Krásenského Pivovaru s.r.o.

Marketing Strategy of Krásensky Pivovar s.r.o.
Anotace:
Cíle práce je navrhnout možné vylepšení marketingové strategie a doporučení pro budoucí chod marketingu Krásenského Pivovaru s.r.o. a to jak v době klasického provozu, tak i v době po Covid-19 na základě momentální marketingové strategie firmy a momentálního dění v České republice. Tento cíl se dá dosáhnout za předpokladu, že se zanalyzuje momentální marketingová strategie Krásenského Pivovaru s.r …více
Abstract:
The goal of the this diploma thesis is to improve marketing strategy and give the advices for better marketing of Krásenský Pivovar s.r.o. as at the time of classic operation as at time after the Covid-19 crisis on basis of current marketing strategy and moment events in Czech republic. This goal can be achieved through making the analysis of current marketing strategy of Krásenský Pivovar s.r.o. and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.