Marketingová Strategie Krásenského Pivovaru s.r.o. – Bc. Jan Pobořil
Bc. Jan Pobořil
Diplomová práce
Marketingová Strategie Krásenského Pivovaru s.r.o.
Marketing Strategy of Krásensky Pivovar s.r.o.
Anotace:
Cíle práce je navrhnout možné vylepšení marketingové strategie a doporučení pro budoucí chod marketingu Krásenského Pivovaru s.r.o. a to jak v době klasického provozu, tak i v době po Covid-19 na základě momentální marketingové strategie firmy a momentálního dění v České republice. Tento cíl se dá dosáhnout za předpokladu, že se zanalyzuje momentální marketingová strategie Krásenského Pivovaru s.r …víceAbstract:
The goal of the this diploma thesis is to improve marketing strategy and give the advices for better marketing of Krásenský Pivovar s.r.o. as at the time of classic operation as at time after the Covid-19 crisis on basis of current marketing strategy and moment events in Czech republic. This goal can be achieved through making the analysis of current marketing strategy of Krásenský Pivovar s.r.o. and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Magisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingová strategie restauračního zařízení
Nikol Nentvichová -
Návrh marketingové strategie pro zvolený podnik
Veronika Malčíková -
Zhodnocení on-line marketingové strategie ve vybraných restauračních zařízení
Nikola Jiřičková -
Marketingová strategie hotelu OSVIT
Eliška Brejšová -
Návrh marketingové strategie při uvedení nového produktu na trh
Matouš Perla -
Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec
Anna Procházková -
Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení
Monika FARSKÁ