Bc. Jan Pobořil

Master's thesis

Marketingová Strategie Krásenského Pivovaru s.r.o.

Marketing Strategy of Krásensky Pivovar s.r.o.
Abstract:
Cíle práce je navrhnout možné vylepšení marketingové strategie a doporučení pro budoucí chod marketingu Krásenského Pivovaru s.r.o. a to jak v době klasického provozu, tak i v době po Covid-19 na základě momentální marketingové strategie firmy a momentálního dění v České republice. Tento cíl se dá dosáhnout za předpokladu, že se zanalyzuje momentální marketingová strategie Krásenského Pivovaru s.r …more
Abstract:
The goal of the this diploma thesis is to improve marketing strategy and give the advices for better marketing of Krásenský Pivovar s.r.o. as at the time of classic operation as at time after the Covid-19 crisis on basis of current marketing strategy and moment events in Czech republic. This goal can be achieved through making the analysis of current marketing strategy of Krásenský Pivovar s.r.o. and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.