Marketingová Strategie Krásenského Pivovaru s.r.o. – Bc. Jan Pobořil
Bc. Jan Pobořil
Master's thesis
Marketingová Strategie Krásenského Pivovaru s.r.o.
Marketing Strategy of Krásensky Pivovar s.r.o.
Abstract:
Cíle práce je navrhnout možné vylepšení marketingové strategie a doporučení pro budoucí chod marketingu Krásenského Pivovaru s.r.o. a to jak v době klasického provozu, tak i v době po Covid-19 na základě momentální marketingové strategie firmy a momentálního dění v České republice. Tento cíl se dá dosáhnout za předpokladu, že se zanalyzuje momentální marketingová strategie Krásenského Pivovaru s.r …moreAbstract:
The goal of the this diploma thesis is to improve marketing strategy and give the advices for better marketing of Krásenský Pivovar s.r.o. as at the time of classic operation as at time after the Covid-19 crisis on basis of current marketing strategy and moment events in Czech republic. This goal can be achieved through making the analysis of current marketing strategy of Krásenský Pivovar s.r.o. and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Master programme / field:
Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingová strategie restauračního zařízení
Nikol Nentvichová -
Návrh marketingové strategie pro zvolený podnik
Veronika Malčíková -
Zhodnocení on-line marketingové strategie ve vybraných restauračních zařízení
Nikola Jiřičková -
Marketingová strategie hotelu OSVIT
Eliška Brejšová -
Návrh marketingové strategie při uvedení nového produktu na trh
Matouš Perla -
Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec
Anna Procházková -
Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení
Monika FARSKÁ