Webová prezentace reklamních agentur – Bc. Petr Machát
Bc. Petr Machát
Master's thesis
Webová prezentace reklamních agentur
The Web Presentation of Advertising Agencies
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá webovou prezentací reklamních agentur. V teoretickém rámci práce jsou uvedeny jednotlivé formy internetového marketingu a podrobně popsány části webové prezentace. Od historie po současnost je zde nastíněna působnost reklamních agentur včetně specifik jejich webů. Praktická část se zabývá SEO analýzou a srovnávací analýzou pěti největších reklamních agentur působících na českém …viacAbstract:
This thesis deals with web presentation of advertising agencies. The theoretical framework of the work are given various forms of Internet marketing and described in detail of the website. From history to the present work outlines the scope of advertising agencies including the specifics of their sites. The practical part deals with SEO analysis and comparative analysis of the five largest advertising …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zverejniť od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Machát, Petr. Webová prezentace reklamních agentur. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka -
Internetový marketing
Daniel Secký -
Internetový marketing vybrané společnosti
Linda Brůnová -
Online marketing a jeho využití pro vybraný elektronický obchod
Lucie Kubicová -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
Kateřina NOVÁKOVÁ