Předváděcí akce a jiné nekalé obchodní praktiky – Mgr. Veronika Pejchalová
Mgr. Veronika Pejchalová
Diplomová práce
Předváděcí akce a jiné nekalé obchodní praktiky
Roadshows and other Unfair Business Practices
Anotace:
Předmětem práce jsou vybrané nekalé obchodní praktiky a jiná protiprávní jednání, jichž se dopouštějí obchodníci vůči spotřebitelům. Část textu je věnována rozboru nežádoucí reklamy (reklama klamavá, reklama vábivá a reklama, jako nekalá obchodní praktika), další část se zabývá několika druhy spotřebitelských smluv uzavíraných mimo prostory obvyklé k podnikání (prodej podomní, pouliční a zejména předváděcí …víceAbstract:
The thesis elaborates on specific unfair business practices and other unlawful acts used by the business entities against the consumers. Part of the thesis aims at the undesirable advertising (misleading advertising, bait advertising and unfair advertising per se). The other part covers several types of consumer contracts concluded away from business premises (doorstep selling, street selling and especially …víceKlíčová slova
Nekalé obchodní praktiky reklama klamavá reklama vábivá reklama jako nekalá obchodní praktika podomní prodej pouliční prodej předváděcí akce ochrana spotřebitele zákon o ochraně spotřebitele unfair business practices misleading advertising bait advertising unfair advertising per se doorstep selling street selling roadshows consumer protection Consumer Protection Act.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/awb5d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama jako nekalosoutěžní jednání
Kristýna Pelánková -
Srovnávací reklama
Tomáš Hofman -
Srovnávací reklama jako způsob nekalosoutěžního jednání
Petra Vychodilová -
Srovnávací reklama jako způsob nekalosoutěžního jednání
Zuzana Lagová -
Dotěrné obtěžování jako nekalosoutěžní praktika
Petra Kolísková -
Klamavá reklama
Kateřina GÖTHOVÁ -
Klamavé obchodní praktiky v prostředí internetu
Nela Švehlová -
Nekalé obchodní praktiky zaměřené na zdravotní stav spotřebitelů v judikatuře SDEU a českých vrcholných soudů
Šárka Steinbachová