Analýza online marketingových nástrojů vybrané společnosti v kontextu ukončení podpory cookies třetích stran – Bc. Natálie Kubátová
Bc. Natálie Kubátová
Master's thesis
Analýza online marketingových nástrojů vybrané společnosti v kontextu ukončení podpory cookies třetích stran
Analysis of a Selected Company's Online Marketing Tools in the Context of the End of Third-Party Cookies
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou online marketingových nástrojů využívaných sportovním klubem Beachklub Pankrác a navrhuje konkrétní alternativní řešení pro přechod na online marketing bez využití cookies třetích stran. Teoretická část práce se zaměřuje na online marketing, jeho klíčové nástroje a problematiku cookies, především cookies třetích stran a jejich postupné omezování. Dále jsou představeny …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the analysis of online marketing tools used by the sports club Beachklub Pankrác and proposes specific alternative solutions for the transition to online marketing without the use of third-party cookies. Theoretical part of the thesis focuses on online marketing, its key tools and the issue of cookies, especially third-party cookies and their gradual reduction. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2025
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2025
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
- Reader: Zdeněk Hřebejk, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBÁTOVÁ, Natálie. \textit{Analýza online marketingových nástrojů vybrané společnosti v kontextu ukončení podpory cookies třetích stran}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2025. Available from: https://theses.cz/id/1txmvp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Budoucnost cookies třetích stran v programatické reklamě
Marta Demyanchuk -
Cookie soubory jako základ online marketingu a jejich úskalí
Dagmar Götz -
Aplikace online marketingu na webu
Tomáš KRAJCZY -
Digital Diplomacy and International Organizations: A Comparison of Crisis Communication on UN and NATO Social Networks
Tereza Berecová -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 1txmvp 1txmvp/2
28/3/2025