Identifikace postojů studentů k lovemarks – Vendula Prokopová
Vendula Prokopová
Diplomová práce
Identifikace postojů studentů k lovemarks
Students' Attitudes Identification towards Lovemarks
Anotace:
Diplomová práce se věnuje identifikaci postojů studentů k lovemarks. Cílem práce je zjistit, zda studenti identifikují některé značky jako jejich lovemarks. Dále pak byly zkoumány jejich postoje vůči značkám a lovemarks, také byla provedena analýza brand love a analýza shluková. Cíl výzkumu byl zkoumán pomocí online dotazníkového šetření. Výsledkem je, že pro respondenty je značka spíše důležitějším …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the identification of students' attitudes towards lovemarks. The aim of the thesis is to find out whether students identify certain brands as their lovemarks. Furthermore, their attitudes towards brands and lovemarks were investigated, brand love analysis and cluster analysis were also carried out. The research objective was investigated by using an online questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149425
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
John Love Joy Sahaya Raj -
Identifikace postojů spotřebitelů k elektrokolům
Vendula Hluchá -
Identifikace postojů spotřebitelů k pomalé módě
Nikol Kašparová -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Identifikace postojů spotřebitelů k pomalé módě
Nikol Kašparová -
Identifikace postojů spotřebitelů k rychlé módě z recyklovaných materiálů
Jana Mikolášová -
Identifikace postojů spotřebitelů k elektrokolům
Vendula Hluchá -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková