Bc. Linda Poldauf

Bakalářská práce

Psychologický vliv influencerů na rozhodování spotřebitelů

The psychological influence of influencers on decision-making of consumers
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat sílou vlivu a působením influencerů na rozhodování spotřebitelů v současném globalizovaném, konzumním a digitálním světě. Cílem práce je na základě analýzy influencerů zabývajících se módou a oblečením zhodnotit využívané nástroje a formy propagace, které využívají s cílem ovlivnit spotřebitele. Autorka se domnívá, že je možné nalézt společné rysy, které mají svůj základ …více
Abstract:
The bachelor thesis will deal with the strength of the influence and influence of influencers on consume decision – making in today’s globalized, consumer and digital world. The aim of the bachelor thesis is based on the analysis of influencers dealing with fashion and clothing to evaluate the tools and forms of promotion used, which they use in order to influence consumers. The author believes that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní