Psychologický vliv influencerů na rozhodování spotřebitelů – Bc. Linda Poldauf
Bc. Linda Poldauf
Bakalářská práce
Psychologický vliv influencerů na rozhodování spotřebitelů
The psychological influence of influencers on decision-making of consumers
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat sílou vlivu a působením influencerů na rozhodování spotřebitelů v současném globalizovaném, konzumním a digitálním světě. Cílem práce je na základě analýzy influencerů zabývajících se módou a oblečením zhodnotit využívané nástroje a formy propagace, které využívají s cílem ovlivnit spotřebitele. Autorka se domnívá, že je možné nalézt společné rysy, které mají svůj základ …víceAbstract:
The bachelor thesis will deal with the strength of the influence and influence of influencers on consume decision – making in today’s globalized, consumer and digital world. The aim of the bachelor thesis is based on the analysis of influencers dealing with fashion and clothing to evaluate the tools and forms of promotion used, which they use in order to influence consumers. The author believes that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uic0p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova -
The Influence of Book Series The Vampire Diaries on Young Adults
Michaela Černocká -
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Michala Osičková -
Instagram jako marketingový nástroj podpory cestovního ruchu
Ekaterina Khudyakova -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
YouTube a Instagram jako nástroje marketingové komunikace
Barbora MATĚJOVCOVÁ -
Sponzorovaný obsah na Instagramu: vliv influencera na vnímání brandu spotřebitelem
Denisa Šanderová