Kateřina KALÍKOVÁ

Master's thesis

Komparace vztahu žáků k matematice vzhledem k pohlaví v pátých třídách 1. stupně běžných základních škol, škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody

Comparison of pupils` relationship to mathematics with respect to gender in the fifth grades of regular primary schools, Montesorri schools and pupils taught according to the Hejny method
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vztahem žáka k matematice vzhledem k pohlaví v pátých třídách běžných základních škol, škol Montessori, škol vyučujících dle Hejného metody a daltonského plánu. Cílem práce je porovnat vztah k matematice mezi chlapci a děvčaty na institucích s odlišnými preferovanými strategiemi řízení učební činnosti a informovat tak čtenáře, zda je pohlaví a způsob výuky ovlivňujícím faktorem …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the pupil 's relation to mathematics in view of gender in the fifth grades of regular primary schools, Montessori schools, pupil 's taught according to the Hejný method and to the Dalton plan. The aim of the thesis is to compare the relation to mathematics between boys and girls at institutions with different preferred strategies of guidance on learning activities and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Vlastimil Chytrý, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KALÍKOVÁ, Kateřina. Komparace vztahu žáků k matematice vzhledem k pohlaví v pátých třídách 1. stupně běžných základních škol, škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta