Komparace vztahu žáků k matematice vzhledem k pohlaví v pátých třídách 1. stupně běžných základních škol, škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody – Kateřina KALÍKOVÁ
Kateřina KALÍKOVÁ
Master's thesis
Komparace vztahu žáků k matematice vzhledem k pohlaví v pátých třídách 1. stupně běžných základních škol, škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody
Comparison of pupils` relationship to mathematics with respect to gender in the fifth grades of regular primary schools, Montesorri schools and pupils taught according to the Hejny method
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vztahem žáka k matematice vzhledem k pohlaví v pátých třídách běžných základních škol, škol Montessori, škol vyučujících dle Hejného metody a daltonského plánu. Cílem práce je porovnat vztah k matematice mezi chlapci a děvčaty na institucích s odlišnými preferovanými strategiemi řízení učební činnosti a informovat tak čtenáře, zda je pohlaví a způsob výuky ovlivňujícím faktorem …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the pupil 's relation to mathematics in view of gender in the fifth grades of regular primary schools, Montessori schools, pupil 's taught according to the Hejný method and to the Dalton plan. The aim of the thesis is to compare the relation to mathematics between boys and girls at institutions with different preferred strategies of guidance on learning activities and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Vlastimil Chytrý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Komparace vztahu žáků k matematice vzhledem k pohlaví v pátých třídách 1. stupně běžných základních škol, škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/1utv1r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KALÍKOVÁ, Kateřina. Komparace vztahu žáků k matematice vzhledem k pohlaví v pátých třídách 1. stupně běžných základních škol, škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Teaching for Primary Schools and Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Návrh metodického materiálu k výuce výchovy k sexuálně reprodukčnímu zdraví na 2. stupni základní školy
Nikola Hofferíková -
Faktory ovlivňující žákovy postoje k matematice
Adéla NOVÁKOVÁ -
Vizuální pomůcky k úlohám z matematiky pro žáky 7. ročníku základní školy se specifickými poruchami učení
Anna Hriadelová -
Přístupy k vyučování matematice v poválečném Československu
Lucie Petráňová -
Analýza žákovských postojů k matematice
Václav MATĚJČEK -
Vztah žáků k matematice v ČR a SK
Lucie JANTAČKOVÁ -
Didaktické hry v matematice jako prostředek k plnění cílů základního vzdělávání
Vladimíra Duchoňová -
Výuka lidových tradic a zvyků ve 2. ročníku vybrané základní školy v regionu Uherskohradišťska: případová studie
Martina Sonntagová