Využívání symbolů (značení) na obalech potravin pro usnadnění komunikace se spotřebitelem vzhledem k jeho výživovým preferencím – Bc. Jitka ADAMOVÁ
Bc. Jitka ADAMOVÁ
Master's thesis
Využívání symbolů (značení) na obalech potravin pro usnadnění komunikace se spotřebitelem vzhledem k jeho výživovým preferencím
The use of symbols (markings) on food packaging to facilitate communication with the consumer in relation to his nutritional preferences
Anotácia:
Cílem této práce bylo identifikovat rozšíření používání specifických symbolů na obalech potravin souvisejících s výživovými preferencemi spotřebitelů prostřednictvím komparace dat získaných ve vybraných prodejních místech na území dvou států - SRN a ČR. Literární východisko pro vypracování práce představuje seznámení s funkcí symbolů v tržním prostředí, vymezení kategorií potravin se specifickými vlastnostmi …viacAbstract:
The aim of this thesis was to map the prevalence of specific symbols on food packaging related to nutritional preferences of consumers through a comparison of data obtained in selected stores in two countries - Germany and the Czech Republic. An acquaintance with the function of symbols in the market environment, definition of food categories with specific properties and trends in food labeling provides …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Hana Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ADAMOVÁ, Jitka. \textit{Využívání symbolů (značení) na obalech potravin pro usnadnění komunikace se spotřebitelem vzhledem k jeho výživovým preferencím}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/1uvkef/.
Jak správně citovat práci
ADAMOVÁ, Jitka. Využívání symbolů (značení) na obalech potravin pro usnadnění komunikace se spotřebitelem vzhledem k jeho výživovým preferencím. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Online prodej potravin v ČR
Dalibor PETRÁK -
Spotřebitelské vnímání kvality potravin
Anežka Kühnová -
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
Martin Kulich -
Online prodej potravin v ČR
Eva TISOTOVÁ -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016
Veronika Gašparová -
Státní a jiné symboly
Pavel Král -
Symboly v právu
Pavel Žolnierčík
Názov
Vložil
Vložené
Práva