Využití výzkumu percepce krajiny v destinačním marketingu – Hana Mičová
Hana Mičová
Bakalářská práce
Využití výzkumu percepce krajiny v destinačním marketingu
Use of research of landscape perception in destination marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití výzkumu percepce krajiny v destinačním marketingu ve vizuálních materiálech užívaných na sociálních sítích pro účely marketingu cestovního ruchu České republiky. Cílem práce je nalezení odpovědí na stanovené výzkumné otázky, které ve výsledku pomohou nalézt doporučení pro využívání sociální sítě Instagram pro propagaci České republiky národní centrálou cestovního …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10387
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2018
- Vedoucí: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: Ing. Veronika Červinská, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Determinanty percepce krajiny u studentů středních škol
Alena PEKAŘOVÁ -
Percepce krajiny, změn v krajině - komparace různých sociálních skupin (Případová studie na území Mostecka)
Lenka PECHOVÁ -
Výzkum percepce krajiny za použití vizuálních metod
Radek SVĚTLÍK -
Prostory domova u obyvatel krajiny Moravských Kopanic.
Ivona Darebníková -
Percepce městských a venkovských základních škol v české edukační krajině
Eva NAVAROVÁ -
Percepce rozhraní jako významné krajinné struktury ve vybraných obcích mikroregionu Českomoravské vrchoviny - Humpolecko
Julie Šmejkalová -
Marketingové využití sociální sítě instagram
Martina Roubíčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva