Hanna Kosenko
Bakalářská práce
Internet a cestovní ruch
Internet and tourism industry
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá identifikací dopadů rozvoje Internetu na chování zákazníků, elektronické obchodování a jako důsledek na celé odvětví cestovního ruchu. První část se věnuje charakteristice rozvoje Internetu, jeho hlavním funkcím a oblastím použití. Další část je věnována definování elektronické komerce, současným trendům na online trhu, objasnění významu elektronického obchodování pro cestovní …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the identification of the impact of Internet development on customer behavior and electronic commerce and as a consequence on the tourism industry. The first part deals with the development of the Internet, its main functions and the fields of application. Next part is devoted to defining e-commerce, current trends in the online market, illustrate the importance of electronic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50430
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Jana Valentová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50430
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Tourism Industry Role in Contemporary Economic Relations
Valeriya Zheleznichenko -
Role of Tourism Industry in the Contemporary World Economics
Galina Shibanova -
Economic Development in the Tourism Industry in Morocco
Abdelkader Belhadri -
The importance of Nepal tourism industry in national economy
Ajaya Shrestha -
Business environment for tourism industry in Cyprus
Krystyna Ivanova -
Employee Motivation in Tourism Industry
Marina Khromova -
Postavení Asie v rámci online trhu cestovního ruchu
Michal Kovář -
Analýza preferencí zákazníků na online trhu cestovního ruchu
Jana Lindová