Prototyp vzdělávací mobilní aplikace pro platformu iOS – Alexandr Čížek
Alexandr Čížek
Bachelor's thesis
Prototyp vzdělávací mobilní aplikace pro platformu iOS
Prototype Educational Mobile Application for the iOS Platform
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou prototypu mobilní aplikace pro vzdělávání. Cílem aplikace je uživatelům jednoduše a rychle zpřístupnit kvalitní informace o požadovaném tématu. Základní datovou strukturou v aplikaci je "List", který obsahuje více typů výukových materiálů. Uživatelé mohou vytvořit vlastní List, nebo vyhledat a získat List od ověřených autorů. První část je zaměřena na průzkum trhu …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the creation of a prototype of a mobile application for education. The aim of the application is to provide users with easy and quick access to quality information on the desired topic. The basic data structure in the application is "List" which contains multiple types of learning materials. Users can create their own List or search and retrieve List from verified authors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Radek Vala, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čížek, Alexandr. Prototyp vzdělávací mobilní aplikace pro platformu iOS. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Software Engineering / Software Engineering
Theses on a related topic
-
Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky
Markéta Švidrnochová -
Vzdělávací aplikace v didaktice lekcí informační gramotnosti se zaměřením na m-learning
Jiří Fleger -
Vzdělávací mobilní aplikace v leteckém provozu
Lyudmila Polyakova -
Realizace mobilní vzdělávací aplikace pro expozici v prostorách Západočeského muzea v Plzni
Patrik SEKO -
Herní aplikace pro muzea a knihovny
Magdaléna Filipi -
M-learning - mobilní aplikace ve vzdělávání
Markéta Pěničková -
Vývoj mobilní aplikace se zaměřením na vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie
Jan JANÁK -
Analýza, návrh a implementace uživatelské formulářové aplikace
Ľubomír Gocník