Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování. – Martina BRTNICKÁ
Martina BRTNICKÁ
Bakalářská práce
Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování.
Discounts as a marketing tool influencing the purchasing behavior.
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá slevami jako marketingovým nástrojem ovlivňující nákupní chování se zaměřením na zákazníky společnosti Body Basics. Práce je rozdělena do dvou částí: na teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje základní pojmy, které jsou následně využité v praktické části: marketingový mix, komunikační mix, definice principu integro-vaných …víceAbstract:
The presenting bachelour thesis is focused on discounts as a marketing tool influencing the customer behaviour of the customers of Body Basics. The bachelour thesis is devided into two parts: a theoretical and a practical one. The theoretical part, based on the academic literature. Defines basic concepts, which are subsequently used in the practical part: marketing mix, communications mix, a definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
18737
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRTNICKÁ, Martina. \textit{Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/1v2tq6/. [citováno 2024-04-24]
Jak správně citovat práci
BRTNICKÁ, Martina. Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.
Lenka Havrdová -
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
Martin Kolovratník -
Marketingový mix zvolené značky
Dominika Martincová -
Komunikační mix
Barbora Sýkorová -
MARKETINGOVÝ MIX FIRMY S AKCENTEM NA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Andrea PLICHTOVÁ -
Komunikační mix v oblasti FMCG zaměřený na seniory
Aneta Dykastová