Moderní přístupy v manažerské komunikaci – Lukáš Novotný
Lukáš Novotný
Diplomová práce
Moderní přístupy v manažerské komunikaci
Modern Approaches in Managerial Communication
Anotace:
Úvodní část práce se zabývá základními charakteristikami komunikace, používanými komunikačními modely, analyzuje komunikační proces a popisuje sociální povahu komunikace s využitím manažerských komunikačních sítí uvnitř i vně organizace. Poté práce zmiňuje konkrétní komunikační formy a jejich využití s pomocí ICT technologií. V praktické části jsou nejprve zkoumány komunikační potřeby manažerů a následně …víceAbstract:
The introductory part deals with the fundamental characteristics of communication, currently used communication models, analyze the communication process and describe social nature of communication using managers communication networks inside and outside the organization. After that, the work refers to specific forms of communication and their use with ICT technology. The practical part firstly examines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26894
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Jiří Jelínek
- Oponent: Jan Voráček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26894
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Development of a Marketing Communication Concept for Volkswagen Group Quality Management System on Wholesale level
Karina Kurilo -
Komunikační systém v organizaci
Mirka Budínová -
Komunikační dovednosti ideálního manažera
Jakub Zufalý -
Komunikační chyby řídicích pracovníků ve vybraném podniku
Jarmila Němcová -
Komunikační dovednosti v manažerské praxi
Alena CARDOVÁ -
Managerial style, communication, and motivation across different departments in a multinational company.
Goatam Naresh -
The Secrets of Communication
Sabina-Mariana Ciucu -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac