Bc. Petr Neuwirth

Diplomová práce

DMO a destinační marketing - úkoly, aktivity, financování

DMO and destination marketing - task, activities, funding
Anotace:
Předmětem diplomové práce „DMO a destinační marketing - úkoly, aktivity, financování“ je identifikovat marketingové aktivity, které mohou zefektivnit fungování systému cestovního ruchu, zjistit, zda je jednotlivé řídící instituce implementují pro správu vlastních destinací a kolik finančních prostředků vynakládají na zajištění těchto marketingových procesů. Teoretická část definuje pojmy destinační …více
Abstract:
The goal of submitted diploma thesis "DMO and destination marketing - tasks, activities, funding" is to identify the marketing activities that can improve functioning of the tourism industry, to determine whether individual governing institutions implement them for managing their own destinations and how much money expend for realizing these marketing processes. The theoretical part defines the terms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Repík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta