Hodnocení zákaznického servisu e-shopu – Danny Frydrychů
Danny Frydrychů
Diplomová práce
Hodnocení zákaznického servisu e-shopu
Evaluation of Customer Service of an e-Shop
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem zákaznického servisu e-shopu a procesů souvisejících s řešením vrácených produktů a reklamací u vybrané společnosti. Oblast elektronického obchodování zaznamenala v posledních letech významný nárůst. Se zvyšujícím se počtem realizovaných objednávek však také rostou počty vrácených produktů a zvyšuje se tlak na řízení procesu vrácených zásilek. Hlavní část práce je …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of e-shop customer service and processes related to solving the returned products and complaints at a selected company. The area of e-commerce has seen a significant increase in recent years. However, with the increasing number of realized orders, the number of returned products also increases together with pressure on the process of returned shipments. The main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Růžena Caletková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.Vysoká škola logistiky o.p.s.
Magisterský studijní program / obor:
Logistika / Logistika
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
ISISvrk, R.
17. 6. 2022
ISISvrk, R.
17. 6. 2022