Percepce lázeňských služeb klienty ve Františkových Lázních – Bc. Milan FIALA
Bc. Milan FIALA
Diplomová práce
Percepce lázeňských služeb klienty ve Františkových Lázních
Perception of spa services clients in Franzensbad
Anotace:
Tématem diplomové práce je percepce lázeňských služeb klienty ve Františkových Lázních. Cílem této diplomové práce je zjistit, jak hosté ve Františkových Lázních vnímají lázeňskou péči v širším slova smyslu, tedy nejen procedury, ale i zázemí, které jim lázně poskytují, a navrhnout využití získaných podkladů pro marketing lázní. Teoretická část vymezuje pojmy lázeňství, lázeňské služby, nabízí krátký …víceAbstract:
The thesis deals with the perception of spa services clients in Franzensbad. The aim of this thesis is to find out how guests perceive Franzensbad spa treatments in a broader sense, not only treatments but also facilities that give them baths, and suggest the use of collected data for marketing baths. The theoretical part defines the concepts of spas, spa services, offers a brief insight into the history …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2015
Zveřejnit od: 2. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FIALA, Milan. Percepce lázeňských služeb klienty ve Františkových Lázních. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 7. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Služby ve vybraných lázeňských hotelech v Mariánských Lázních
Nikol Růžičková -
Lázeňské a wellness služby v produktech cestovního ruchu na příkladu Karlových Varů
Ján KOJNOK -
Lázeňské služby pro vybrané segmenty zákazníků
Kristina ČERVENÁ -
Lázeňské služby pro vybraný segment zákazníků
Markéta KOVÁŘOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva