Využití nových komunikačních nástrojů v politickém marketingu – Barbora HOLUBOVÁ
Barbora HOLUBOVÁ
Bakalářská práce
Využití nových komunikačních nástrojů v politickém marketingu
Use of new communication tools in political marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nových komunikačních nástrojů v politickém marketingu a to především na sociálních sítích a v médiích. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části definuje autorka termíny jako je marketing, politický marketing, politický trh a marketingový mix, smart technologie, QR kódy, aplikace. Část praktická se zaměřuje na ukázku …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the analysis of new comunication tools in political marketing mainly on social networks and media. The thesis is devide it into two parts, teoretical and practical. The author of thesis defines the terms such as marketing, political marketing, political market and marketing mix, smart technologies, QR codes, aplications in the theoretical part. The practical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLUBOVÁ, Barbora. Využití nových komunikačních nástrojů v politickém marketingu. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Moderní technologie a sociální sítě v životě dospívajících
Šimon Janoštík -
Moderní technologie a sociální sítě v životě dospívajících
Kateřina Kostrhunová -
Digitální technologie a sociální sítě u pedagogických pracovníků mateřských škol
Dana Stejskalová -
Moderní technologie a sociální sítě v životě žáků základních škol
Tereza Bajajová -
Moderní technologie a sociální sítě v životě vysokoškolských studentů
Sabina Loučková -
Persuasivní technologie sociálních sítích jako etický problém
Filip Cihlář -
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Dominik HOLEČEK -
US Presidential Election 2016: The Portrayal of Presidential Candidates in the Media
Nikola Kupčíková