Srovnávací reklama v judikatuře vybraných evropských soudů – Mgr. Dagmar Matúšů
Mgr. Dagmar Matúšů
Diplomová práce
Srovnávací reklama v judikatuře vybraných evropských soudů
Comparative Advertising in Desicion-making practice of selected European Courts
Anotace:
Diplomová práce se zabývá srovnávací reklamou v judikatuře vybraných evropských soudů. Stěžejním obsahem je kritické zhodnocení rozhodovací praxe slovenských, britských a francouzských soudů, a to zejména v kontextu tzv. úplné harmonizace směrnice Evropského parlamentu a Rady 2006/114/ES o klamavé a srovnávací reklamě, a podmínek, za kterých je srovnávací reklama ve smyslu směrnice přípustná. Práce …víceAbstract:
The thesis deals with comparative advertising in decision-making practice of selected European courts. The core content of the thesis represents a critical evaluation of the Slovakian, British and French case law, particularly in the context of the maximum harmonization of the Directive 2006/114/ES of the European Parliament and of the Council concerning misleading and comparative advertising and the …víceKlíčová slova
Srovnávací reklama nekalá soutěž směrnice o klamavé a srovnávací reklamě hospodářská soutěž judikatura evropských soudů reklama podmínky přípustnosti srovnávací reklamy Comparative advertising unfair competition Directive concerning misleading and comparative advertising competition decision-making practice of European courts advertising admissibility conditions of comparative advertising
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fmbgg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Perspectives of federalization of European Union: Comparative Federalism towards federal Europe
Nemanja Todorović -
Odpovídá česká úprava srovnávací reklamy textu a duchu evropských směrnic?
Martin Kalabis -
Regulace reklamy
Zuzana Králová -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Adam Goranov -
Srovnávací reklama
Ondřej Hruda -
Ochrana spotřebitele v nekalé soutěži – klamavé označení zboží a služeb a dotěrné obtěžování
Blanka Hladíková -
Směrnice o nekalých obchodních praktikách a její odraz v českém právu
Eva Kubizňáková -
Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování
Barbora Zatloukalová