Postupná bulvarizace titulků Hospodářských novin – Martina Suchá
Martina Suchá
Bakalářská práce
Postupná bulvarizace titulků Hospodářských novin
Gradual tabloidisation of headlines of Hospodářské noviny
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zmapovat proměny v titulcích Hospodářských novin v letech 2000 ? 2010. Práce má doložit vliv bulvarizace na velikost titulků, fotografií a proměnu lexika. Kromě teoretické části, kde jsou představeny projevy bulvarizace a situace českých tištěných médií, obsahuje bakalářská práce část praktickou, kde jsou jednotlivé změny popsány na konkrétních případech z Hospodářských …víceAbstract:
The Aim of this bachleor work is to map changes in a headlines of newspaper Hospodářské noviny between 2000 - 2010. Bachleor work should reflect the influence of tabloidisation on headlines, photos and lexical changes. Beside teoretical part, which introduces tabloidisation and the situation of Czech media nowadays, bachleor work includes also practical part, which describes every single change on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: Vladimír Polách
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích
Práce na příbuzné téma
-
Titulky (on-line) médií a fenomén clickbait
Michaela ŽINGOROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva