Nikola Jančíková

Master's thesis

Firemní identita malého podniku s praktickou aplikací na vybranou společnost

Corporate identity of a small company with practical application for a particular company
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje firemní identitě s důrazem na firemní design společnosti neboli jednotný vizuální styl. Konkrétně navrhuje jednotný vizuální styl pro malý podnik Jahody Stebno, který se specializuje na sezónní sběr a prodej jahod. Hlavní důraz klade na logo, firemní písmo, firemní barvy a z nich odvozené prvky jednotného vizuálního stylu, kterými jsou vizitky, dopisní papíry a další …more
Abstract:
This Master´s Thesis deals with the visual style of a small company Jahody Stebno which specialises in seasonal harvesting and selling of strawberries. It concerns a corporate design with the main emphasis on its logo, font and colors. The thesis also concentrates on the form of corporate identity, culture, image and corporate design in terms of graphic theory and on the comparison of corporate brands …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2017
  • Supervisor: Stanislav Horný
  • Reader: Zbyněk Černý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69316

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod