Dílčí strategie podniku - marketingová, prodejní, obchodní, ekonomická, finanční, personální, investiční apod. – Věra Matoušková
Věra Matoušková
Diplomová práce
Dílčí strategie podniku - marketingová, prodejní, obchodní, ekonomická, finanční, personální, investiční apod.
Partial Strategies of an Enterprise - marketing, sales, business, economic, financial, personnel, investment and other strategies
Anotace:
Diplomová práce je věnována problematice strategického managementu Amber Hotelu Vavřinec. Jelikož v současné době hotel nemá vytvořenu žádnou ucelenou strategickou koncepci, rozhodla jsem se touto otázkovou zabývat v rámci diplomové práce. Cílem práce je uvést přehled základních poznatků k problematice strategického managementu a specifikace marketingu v hotelnictví a na základě vlastní analýzy navrhnout …víceAbstract:
Thesis is devoted for stategic management problems in Amber Hotel Vavřinec. At present time, hotel has no cohereneted strategy and because of this reason, I decided to make it in my thesis. The objective of the work is to show fundamental knowledge of strategic management problems in hotel business and following on analysis propose strategy for Amber Hotel Vavřinec.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15937
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2009
- Vedoucí: František Kovář
- Oponent: Václav Nováček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATOUŠKOVÁ, Věra. \textit{Dílčí strategie podniku - marketingová, prodejní, obchodní, ekonomická, finanční, personální, investiční apod.}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/1vvq3b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15937
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Event maketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Lucie Sekyrová -
Marketingové strategie luxusních módních domů
Ivana Joštová -
Marketing strategy of Amadeus hotel
Anel Moldabekova -
An Expansion Strategy for Hotel Quickly into the Indian Market: an Analysis of relevant Theoretical Frameworks and Practical Implications
Lea Kreutzmann -
Obchodní strategie hotelu The Emblem Hotel Prague
Marie Ali-Ogly -
Business plan development for enterprise foundation
Kseniia Roziaeva -
Start-Up Strategy of a Hotel in Sochi Resort
Irina Grazhdankina -
Řešení problematiky výukových materiálů ve výuce v oboru hotelnictvi a gastronomii s návaznosti na služby v gastronomii
Jana Vrbenská