Anna PILNAJOVÁ

Bakalářská práce

Politický marketing na sociálních sítích

Political marketing on social networking websites
Anotace:
Bakalářská práce ?Politický marketing na sociálních sítích? zkoumá úlohu sociální sítě Facebook v předvolebních kampaních v krajských volbách v Ústeckém kraji. Je rozdělena do dvou základních částí. Teoretická část definuje politický marketing, sociální sítě a specifika krajských voleb v Ústeckém kraji v roce 2012. Hlavním záměrem praktické části je aplikace marketingového mixu na předvolební jednání …více
Abstract:
The thesis ?Political Marketing on social networking websites? examines the role of social networking website Facebook in election campaigns during regional elections in 2012. It is divided into two main parts. The theoretical part defines political marketing, social networking websites and specifics of regional elections in the region of Ústí nad Labem in 2012. The main aim of the practical part is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Lukáš Novotný, M.A. PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PILNAJOVÁ, Anna. Politický marketing na sociálních sítích. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filozofie / Filozofie + Společenské vědy