Budování brandu města Chomutova – Bc. Lucie Škubová
Bc. Lucie Škubová
Bakalářská práce
Budování brandu města Chomutova
Building the brand of the city of Chomutov
Anotace:
Bakalářská práce je věnována budování brandu města Chomutova v oblasti marketingové komunikace, kultury a sportu a jeho informační politiky. Práce přináší pohled do historie, současnosti, ale vede i k budoucím aktivitám, které jsou klíčové pro brand města Chomutova a pro spokojený život jeho současných i příštích generací obyvatel. Bakalářská práce zkoumá dopady všech těchto aspektů na místní život …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to building the brand of the city of Chomutov in the field of marketing communication, culture and sports and politics. Writing introduces a look into the history, the present, but also leads to future activities that are crucial for the brand of the city of Chomutov and for a happy life of current and future generations of residents. The bachelor thesis examines effects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ladislav Pátík, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Koncepce řízení a rozvoje společnosti Kultura a sport Chomutov, s. r. o.
Martin Virt -
Rozpočtová politika v České republice a sport
Tomáš Mlčoušek -
Sportovní stavby a kultura tělovýchovných sdružení na jihovýchodní Moravě v letech 1900-1948
Lenka Švagerková -
Zhodnocení výdajů krajů na sport a kulturu
Romana Applová -
Přehled motorických testů síly horních a dolních končetin, jejich vlastnosti a praktická aplikovatelnost pro testování žáků na základních a středních školách
Zuzana RŮŽIČKOVÁ -
Analýza lázeňské destinace Luhačovice se zaměřením na ruskou klientelu
Markéta Ďulíková -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Percepce bezpečnosti turistické destinace a její vliv na rozvoj destinace
Nikola Sálová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
23. 4. 2022