L´évolution graphique du logo Bibendum - le symbol de la société Michelin depuis 1898 – Tereza Čechová
Tereza Čechová
Bakalářská práce
L´évolution graphique du logo Bibendum - le symbol de la société Michelin depuis 1898
Graphic evolution of Bibendum - the symbol of Michelin since 1898
Abstract:
The Bachelor thesis presents french society Michelin and especially describes the evolution of logo Bibendum by which this society takes proude on since 1898. For more than 110 yaers, the Michelin Man achieved adapt not only the particular customs and traditions and their mentality, but also the technological progress of tires. The logo is indispensable to create goodwill, therefore it´s considered …víceAbstract:
Bakalářská práce si klade za cíl představit francouzskou společnost Michelin a zejména pak popsat vývoj loga ´Bibenda´, kterým se společnost pyšní již od roku 1898. Po více než 110 let se panáček Michelin dokázal přizpůsobit nejenom zvykům a tradicím jednotlivých národů a mentalitě lidí, ale i technologickému vývoji pneumatik. Logo hraje nepostradatelnou roli ve vytváření zaměstnavatelské pověsti, …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: Aurélie Dubois
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČECHOVÁ, Tereza. \textit{L´évolution graphique du logo Bibendum - le symbol de la société Michelin depuis 1898}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/1w7gbz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii