Problematika světových výstav v rámci marketingových komunikací – Jindřich Henzl
Jindřich Henzl
Diplomová práce
Problematika světových výstav v rámci marketingových komunikací
"Issues of World Exhibitions within Marketing Communications."
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je „Problematika světových výstav v rámci marketingových komunikací.“ Cílem této práce je analýza české účasti a marketingové komunikace na všeobecných světových výstavách EXPO s primárním zaměřením na analýzu české účasti a marketingové komunikace na Všeobecné světové výstavě EXPO 2015 v Miláně, a to na základě výsledků k tomu vytvořeného dotazníkového šetření. Na základě …víceAbstract:
The topic of my Master‘s Thesis is "The issue of world exhibitions within marketing communications." The aim of this thesis is to analyze Czech participation and marketing communication at World EXPO exhibitions with main focus on the analysis of the Czech participation and marketing communication at the World Expo 2015 in Milan, based on the results of the my questionnaire survey. Based on the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74804
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2018
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74804
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev