Mediální obraz České televize od roku 2017 po současnost – Bc. Anna Flídrová
Bc. Anna Flídrová
Diplomová práce
Mediální obraz České televize od roku 2017 po současnost
Media Image of Czech Television from 2017 to the present
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na mediální obraz České televize od roku 2017 do současnosti. Sledované období analýzy je ohraničeno druhým mandátem generálního ředitele České televize Petra Dvořáka, který bude v říjnu 2023 nahrazen Janem Součkem. K představení mediálního obrazu je použita mediální analýza s využitím obou výzkumných metod, a to kvantitativní analýzy a kvalitativní analýzy. Diplomová práce …víceAbstract:
The thesis focuses on the media image of Czech Television from 2017 to the present. The analysed period is delimited by the second term of General Director of Czech Television, Petr Dvořák, who will be succeeded by Jan Souček in October 2023. To introduce the media image, a media analysis is employed using both quantitative and qualitative methods. The thesis exclusively centers on the reflection in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kjryd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
The women´s national crisis of “fearing to live”: A comparative study before and after the COVID pandemic of increasing violence against women in Mexico
Ariana Selene Saucedo Alvarado -
Title of the thesis: Are financial aid packages an appropriate solution of European debt crisis? -- German Case study
Eliška Orlická -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Intercultural communication: Expressing irony in political debates
Adéla KOCMÁNKOVÁ -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Analýza krizové komunikace společnosti Future Farming s.r.o.
Lucie Rajalová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček