Hedvika Pajerová

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace značky Staropramen a určení jejího archtypu

Analysis of marketing communication of the Staropramen brand and determination of its archetype
Anotace:
Cílem této diplomové práce je určit klíčové znaky použité v konkrétní kampani společnosti Staropramen a na základě jejich působení na vybrané zástupce cílové skupiny tohoto podniku určit, v duchu kterého z archetypů tato kampaň komunikuje. Analyzovanou kampaní je komunikace společnosti realizovaná v průběhu roku 2014 při příležitosti oslav 145. výročí založení pivovaru na pražském Smíchově. Kampaň …více
Abstract:
The aim of this thesis is to identify the key characters used in a marketing campaign of Staropramen and based on their impact on the selected members of target group of the company to determine what archetype this campaign use. Analyzed campaign is communication of the company implemented in 2014 to celebrate the 145th anniversary of the brewery in Smíchov. I analyze this campaign using qualitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: David Říha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50760