Bc. Petr Babič

Bakalářská práce

Shader graph module for Age

Shader graph module for Age
Anotace:
Shader grafy se staly nedílnou součástí moderních herních enginů. Poskytují uživatelsky příjemnou alternativu k ručně psaným shaderům, čímž umožňují urychlený vývoj vizuálních efektu. Cílem této práce je implementovat shader graf modul pro projekt Academic Game Engine, který je vyvíjen v laboratoři Visitlab/HCI. Při návrhu shader grafu je přihlíženo k řešením dostupným v moderních herních enginech …více
Abstract:
Shader graphs have become a predominant feature in state-of-the-art game engines. They accelerate visual effects development by providing a user-friendly alternative to handwritten shaders. This thesis aims to implement a shader graph module for the Academic Game Engine project developed in the Visitlab/HCI laboratory. The approach to the shader graph’s design is influenced by the solutions available …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Marek Trtík, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Jan Byška, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Programování a vývoj aplikací / Programování a vývoj aplikací

Práce na příbuzné téma