Bc. Petra Sedláčková

Diplomová práce

Péče o klienty banky jako konkurenční výhoda

Care for the Bank Clients as a Competetive Advantage
Anotace:
Cílem diplomové práce „Péče o klienty banky jako konkurenční výhoda“ je zmapování současného bankovního trhu, porovnání a vývoj bank v přístupu a péči o klienta, analýza důvodů mobility klientů mezi bankami a navržení možných opatření prevence odchodu. V praktické části je proveden průzkum bank pomocí mystery mailingu a mystery callingu. Na základě získaných dat jsou výsledky porovnány s vlastním očekáváním …více
Abstract:
The target of thesis "Care for the Bank Clients as a Competetive Advantage" is charting of a current bank market, comparasion and development of banks in approach and care of a client, analyse of client´s reasons for mobility between banks and proposition of possible precaution of client´s leaving. In the practical part banks are researched using mystery mailing and mystery calling. Based on the received …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. František Jirásek, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Krýsl, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance