Inovace výrobku a jeho marketingové uvedení na trh – Bc. Helena Koukalová
Bc. Helena Koukalová
Bakalářská práce
Inovace výrobku a jeho marketingové uvedení na trh
Product innovation and its placing on the market
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Inovace výrobku a jeho marketingové uvedení na trh podává všeobecný přehled o inovacích, marketingové komunikaci, distribuci, způsobu stanovení ceny a formách propagace. Cílem je analyzovat konkrétní nedostatky v oblasti marketingového mixu firmy a předložit návrhy na jejich zlepšení.Abstract:
Thesis on product innovation and marketing on the market gives a general overview of innovation, marketing communication, distribution, method of pricing and promotion forms. The aim is to analyze the specific deficiencies in the marketing mix and companies to submit proposals improvement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/roupu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Roman Diener
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová