Bc. Helena Koukalová

Bakalářská práce

Inovace výrobku a jeho marketingové uvedení na trh

Product innovation and its placing on the market
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Inovace výrobku a jeho marketingové uvedení na trh podává všeobecný přehled o inovacích, marketingové komunikaci, distribuci, způsobu stanovení ceny a formách propagace. Cílem je analyzovat konkrétní nedostatky v oblasti marketingového mixu firmy a předložit návrhy na jejich zlepšení.
Abstract:
Thesis on product innovation and marketing on the market gives a general overview of innovation, marketing communication, distribution, method of pricing and promotion forms. The aim is to analyze the specific deficiencies in the marketing mix and companies to submit proposals improvement.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 9. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Roman Diener

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem