Inovace komunikačního mixu ke zvýšení spokojenosti zákazníků – Bc. Zuzana Jagrová
Bc. Zuzana Jagrová
Bachelor's thesis
Inovace komunikačního mixu ke zvýšení spokojenosti zákazníků
Inovation communication mix to increase customer satisfaction
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je analýza současného komunikačního mixu vybrané společnosti a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích komunikačního mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení komunikačního mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navrženy inovace komunikačního mixu.Abstract:
The subject of the thesis is an analysis of a communication mix of selected enterprise and, further, a recommendation for proposing a new communication mix. The theoretical part discusses the individual communication mix conceptions and describes its individual components. The practical part focuses on the evaluation of the mix of communication specific enterprise. The final part proposes recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ajq2k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2012
- Vedúci: Ing. Tomáš Urbánek
- Oponent: Mgr. Veronika Svátková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Nikola Koderová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká