Tereza Maršálková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace včetně projektové studie

Marketing communication including project study
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve firmě Slevomat. Slevomat je slevový portál, který se zaměřuje na prodej zboží a služeb. V posledních letech slouží jako inspirační portál a ukazuje spotřebitelům nové trendy v České republice. Cílem práce je navržení nové komunikační kampaně pro firmu Slevomat. Pro tento účel je zpracován audit marketingové komunikace zahrnující analýzu produktového …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication in the company Slevomat. Slevomat is a discount portal that focuses on the sale of goods and services. In recent years it has served as an inspirational portal and shows consumers new trends in the Czech Republic. The aim of this work is to design a new communication campaign for Slevomat. For this purpose, an audit of marketing communication including …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS