Analýza trhu zásilkového obchodu B2B a B2C v České republice – Bc. Iveta Šrytrová
Bc. Iveta Šrytrová
Bakalářská práce
Analýza trhu zásilkového obchodu B2B a B2C v České republice
Analysis of the mail order market B2B and B2C in Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přiblížení internetového obchodu segmentů B2B a B2C. V teoretické části jsou vysvětleny důležité pojmy, například rozdíl mezi zásilkovým a internetovým obchodem. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu vybraných obchodů. Hlavní náplní práce je porovnání firem v rámci finančních úspěchů na trhu.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is an approximation shop B2B and B2C segments. The theoretical part explains the important concepts, such as the difference between mail order and Internet business. The practical part deals with the analysis of the current status of selected shops. The main work is to compare companies within the financial success of the market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šrytrová, Iveta. Analýza trhu zásilkového obchodu B2B a B2C v České republice. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz
Marcela DŮBRAVOVÁ -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Analýza informačních systémů B2B a B2C pro knihkupectví
Hana ŠVECOVÁ -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Analýza postavení vybrané firmy na trhu B2B
Nikola Buchwaldová -
e-Business v B2B obchodu
Jaroslav Břešťan -
Strategie budování značky na B2B trhu
Petra Pokorná