Štěpán Osoha

Master's thesis

Aplikace mezinárodních guerillových kampaní na český trh - nWave s.r.o.

Aplications of international guerilla campaigns on czech market - nWave s.r.o.
Abstract:
První část práce je věnována teoretickému vymezení marketingu, marketingové komunikace a samotnému pojmu guerilla marketing a jeho historickému vývoji. Následující kapitoly popisují jednotlivé formy guerilla marketingu, které jsou demonstrovány na zahraničních ale i českých kampaních. Praktická část je věnována komunikační a rozvojové kampani internetového portálu Posilka.tv, která byla vytvořena a …more
Abstract:
The first part of this thesis is devoted to the theoretical definition of marketing, marketing communications, and the very concept of guerilla marketing and its historical development. The following sections describe the various forms of guerilla marketing that are demonstrated in foreign, as well as Czech campaigns. The practical part is devoted to developing a communication campaign with the internet …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2014
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Martin Mišenský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40369