Bc. Lucie Mihalcová

Bachelor's thesis

Psychologické aspekty na trhu v gastronómii

Psychological aspects in the gastronomic industry
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vybrané psychologické aspekty a jejich vliv na rozhodovací proces spotřebitele při výběru veganské restaurace. Vybrané faktory jsou popsány a následně analyzovány pomocí dotazníkové šetření. Závěrem bakalářské práce jsou doporučení a rady pro stávající a budoucí restauratéry.
Abstract:
The bachelor thesis focuses on selected psychological aspects and their influence on the decision-making process of a consumer while choosing a vegan restaurant. Selected factors are described and analyzed by an survey. Recommendations and suggestions for current and future restaurateurs are followed.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2021
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing

Theses on a related topic