Nástroje online marketingu a ich vplyv na úspešnosť podniku v sektore stavebníctva – Štefan Pešta
Štefan Pešta
Bachelor's thesis
Nástroje online marketingu a ich vplyv na úspešnosť podniku v sektore stavebníctva
Nástroje online marketingu a jejich vliv na úspěšnost podniku v sektoru stavebnictví
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou online marketingu a jeho nástrojů v sektoru stavebnictví. V praktické části je představená stavební firma PŠP s.r.o., pro kterou byly vytvořené a nastavené reklamní kampaně s cílem zvýšení povědomí o dané společnosti. Práce se zabývá i výsledkem kampaní a jejich dopadem na finanční stránku podniku. V závěru je řešena otázka, zda bylo pro firmu ukončení …moreAbstract:
This thesis deals with broader theme of online marketing and its tools in building industry. Designed campaign is specialized for PŠP s.r.o. Main campaign goal is to raise awareness of company. Results and cost-effectiveness is incorporated as well. Future specialization of company is discussed between retail selling of building material and construction activity. Campaign evaluation is discussed and …moreAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou online marketingu a jeho nástrojov sektore stavebníctva. V praktickej časti je predstavená stavebná spoločnosť PŠP s.r.o., pre ktorú boli vytvorené a nastavené reklamné kampane s cieľom zvýšeniapovedomia danej spoločnosti. Práca sa zaoberá výsledkom kampaní a ich dopadom na finančnú stránku spoločnosti. V závere je riešená otázka, či bolo pre spoločnosť …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Igor Nečas
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PEŠTA, Štefan. \textit{Nástroje online marketingu a ich vplyv na úspešnosť podniku v sektore stavebníctva}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/1xd0r9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online marketing in the fitness industry
Kay Hettwer -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Online Marketing ve vybraném oboru
Veronika Langrová -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Online marketing v kosmetickém průmyslu
Lucie Plecháčová