Štefan Pešta

Bachelor's thesis

Nástroje online marketingu a ich vplyv na úspešnosť podniku v sektore stavebníctva

Nástroje online marketingu a jejich vliv na úspěšnost podniku v sektoru stavebnictví
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou online marketingu a jeho nástrojů v sektoru stavebnictví. V praktické části je představená stavební firma PŠP s.r.o., pro kterou byly vytvořené a nastavené reklamní kampaně s cílem zvýšení povědomí o dané společnosti. Práce se zabývá i výsledkem kampaní a jejich dopadem na finanční stránku podniku. V závěru je řešena otázka, zda bylo pro firmu ukončení …more
Abstract:
This thesis deals with broader theme of online marketing and its tools in building industry. Designed campaign is specialized for PŠP s.r.o. Main campaign goal is to raise awareness of company. Results and cost-effectiveness is incorporated as well. Future specialization of company is discussed between retail selling of building material and construction activity. Campaign evaluation is discussed and …more
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou online marketingu a jeho nástrojov sektore stavebníctva. V praktickej časti je predstavená stavebná spoločnosť PŠP s.r.o., pre ktorú boli vytvorené a nastavené reklamné kampane s cieľom zvýšeniapovedomia danej spoločnosti. Práca sa zaoberá výsledkom kampaní a ich dopadom na finančnú stránku spoločnosti. V závere je riešená otázka, či bolo pre spoločnosť …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Igor Nečas

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management