Fenomén YouTube a jeho využití k marketingovým účelům – Eliška Rážová
Eliška Rážová
Bachelor's thesis
Fenomén YouTube a jeho využití k marketingovým účelům
YouTube as a marketing tool
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o youtuberech a jejich využití jako nástroj marketingu. Nejprve je čtenář uveden do problematiky online marketingu, sociálních sítí a jejich využití k naplnění marketingových cílů. Další kapitola se věnuje platformě YouTube. Je vysvětlen princip jejího fungování, pojem youtuber a jsou představeny druhy videí, která youtubeři nejčastěji publikují. Poslední kapitola se …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the phenomenon of youtubers and their use in influencer marketing. The first chapter describes online marketing and its advantages and disadvantages, social media platforms and how companies can use them to fulfill their marketing goals. The following chapter explains how YouTube works, who we consider as a youtuber and what kinds of videos are the most popular ones …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72509
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedúci: Markéta Kubálková
- Oponent: Michaela Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72509
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý