Budování brandu a aplikace postupu ve farmaceutické firmě – Štěpán Kačírek
Štěpán Kačírek
Bakalářská práce
Budování brandu a aplikace postupu ve farmaceutické firmě
Building a corporate brand and evaluation of campaign Idelyn
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na proces tvorby brandu v korporátním prostředí a hledá odpoveď na hlavní výzkumnou otázku, Jak vytvořit konkurenceschopný brand na vyspělých trzích? Aby bylo možné odpovědět na hlavní otázku výzkumu, je potřeba prozkoumat jaké jsou současti firemního procesu budování značky, jak vytvořit firemnní image a jak efektivně řídit firemní komunikaci. V praktické části se budu …víceAbstract:
This Bachelor thesis is focused on the process of building brand in corporate environments and seeks an answer to the key question "How to create a brand able to compete on developed markets?". To be able to answer this question, it is necessary to examine what are aspects of corporate brand building, how create brand image and how companies should effectively manage corporate communications. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50542
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Daniel Čupak
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50542
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl