Štěpán Kačírek

Bakalářská práce

Budování brandu a aplikace postupu ve farmaceutické firmě

Building a corporate brand and evaluation of campaign Idelyn
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na proces tvorby brandu v korporátním prostředí a hledá odpoveď na hlavní výzkumnou otázku, Jak vytvořit konkurenceschopný brand na vyspělých trzích? Aby bylo možné odpovědět na hlavní otázku výzkumu, je potřeba prozkoumat jaké jsou současti firemního procesu budování značky, jak vytvořit firemnní image a jak efektivně řídit firemní komunikaci. V praktické části se budu …více
Abstract:
This Bachelor thesis is focused on the process of building brand in corporate environments and seeks an answer to the key question "How to create a brand able to compete on developed markets?". To be able to answer this question, it is necessary to examine what are aspects of corporate brand building, how create brand image and how companies should effectively manage corporate communications. In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Filip Truhlář
  • Oponent: Daniel Čupak

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50542

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi

Práce na příbuzné téma