Bc. Lucie Prečanová

Bachelor's thesis

Facebook jako nástroj destinačního marketingu

Facebook as a tool of destination marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se snaží pomocí analýzy konkrétní facebookové stránky zachytit specifika destinačního marketingu právě ve vazbě na sociální síť Facebook. Práce se dělí do dvou částí. V první je vymezen teoretický rámec. Pozornost je věnována především samotnému marketingu na sociálních sítích, sociální síti Facebook a možnostem analýzy tohoto média. V praktické části je provedena analýza oficiální …more
Abstract:
This study is trying to describe the specific of destination marketing in relation to the social network Facebook. This is done throught the analysis of specific Facebook page. This study is separeted into two parts. The first part defines the theoretical frame. Marketing on social network, marketing on Facebook and analysis of Facebook page options are defined here. In the practical part, the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Reader: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta