Bc. Lucie Prečanová

Bakalářská práce

Facebook jako nástroj destinačního marketingu

Facebook as a tool of destination marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se snaží pomocí analýzy konkrétní facebookové stránky zachytit specifika destinačního marketingu právě ve vazbě na sociální síť Facebook. Práce se dělí do dvou částí. V první je vymezen teoretický rámec. Pozornost je věnována především samotnému marketingu na sociálních sítích, sociální síti Facebook a možnostem analýzy tohoto média. V praktické části je provedena analýza oficiální …více
Abstract:
This study is trying to describe the specific of destination marketing in relation to the social network Facebook. This is done throught the analysis of specific Facebook page. This study is separeted into two parts. The first part defines the theoretical frame. Marketing on social network, marketing on Facebook and analysis of Facebook page options are defined here. In the practical part, the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta