Facebook jako nástroj destinačního marketingu – Bc. Lucie Prečanová
Bc. Lucie Prečanová
Bachelor's thesis
Facebook jako nástroj destinačního marketingu
Facebook as a tool of destination marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se snaží pomocí analýzy konkrétní facebookové stránky zachytit specifika destinačního marketingu právě ve vazbě na sociální síť Facebook. Práce se dělí do dvou částí. V první je vymezen teoretický rámec. Pozornost je věnována především samotnému marketingu na sociálních sítích, sociální síti Facebook a možnostem analýzy tohoto média. V praktické části je provedena analýza oficiální …moreAbstract:
This study is trying to describe the specific of destination marketing in relation to the social network Facebook. This is done throught the analysis of specific Facebook page. This study is separeted into two parts. The first part defines the theoretical frame. Marketing on social network, marketing on Facebook and analysis of Facebook page options are defined here. In the practical part, the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wcq7g/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Theses on a related topic
-
Role destinační společnosti Východní Čechy v rozvoji cestovního ruchu
Eliška Skalická -
Financování Destinační společnosti Východní Čechy
Marie Horáková -
Komunikační strategie Destinační společnosti Východní Čechy
Eva Tříletá -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth