Bc. Lucie Kroulíková

Diplomová práce

Zákaznický servis ve vybraném podniku

Customer service in selected company
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku zákaznického servisu ve vybrané společnosti. Spokojenost zákazníků a udržení jejich loajality jsou hlavní součástí zákaznického servisu. Kvalitní zákaznický servis znamená konkurenční výhodu pro podnik.
Abstract:
The work focuses on issues of customer service in a selected company. Customer satisfaction and maintain their loyalty are the main component of customer service. Quality customer service is a competitive advantage for the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavla Lejsková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kroulíková, Lucie. Zákaznický servis ve vybraném podniku. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika